NAČÍTAVAM

Kliknite a začnite písať.

Chudnutie

Najčastejšie chyby pri chudnutí

Zdieľať

Chudnutie je beh na dlhú trať, počas ktorého sa dopúšťame menších i väčších chýb. Niektoré sú veľmi časté a aj napriek tomu, že o nich vieme, tak ich buď schválne, alebo nevedomky ignorujeme. Poďme sa teda pozrieť na niekoľko najčastejších chýb pri chudnutí. Samozrejme, že existuje mnoho ďalších pochybení, ale prinášame tie najvážnejšie.

Ako odstrániť tuk - spaľovače.

Nepravidelné stravovanie

Raz raňajkujete, raz neraňajkujete, potom zjete malý obed, zabudnete na desiatu alebo na ňu jednoducho nie je čas a večer to všetko doženiete. Myslíte si, že vaše telo je spokojné pri takomto stravovaní, keď nevie, kedy má čakať ďalšie jedlo?

Naučte si jesť pravidelne v rovnakú alebo aspoň približnú dobu. Mali by ste jesť 5 – 6x denne, ak vám to nevyjde tak kľudne 4-krát denne. Dôležitá je pravidelnosť v primeraných porciách a hlavne zbavte sa prejedania vo večerných hodinách.

Obľúbený energetický príjem 5 000 kJ

5 000 kJ je obľúbená hranica na to, aby sa dobre chudlo. Počujete to všade okolo, ale vo výsledku tento denný energetický príjem nepokryje ani bazálny metabolizmus. Navyše, ak intenzívne cvičíte, tak budete akurát bez energie, nálady a budete unavení, pretože vám bude schádzať energie.

Hlavne si spomalíte metabolizmus a každé ďalšie chudnutie bude ťažšie. Kašlite na tento energetický príjem, radšej jedzte pravidelne, zvýšte túto spomínanú hranicu trebárs na 6 alebo 7 tisíc kJ. Je ale nutné si vyberať správne potraviny a načúvať svojmu telu.

Ako urýchliť formovanie postavy?

Väčšina prípravkov na chudnutie predstavuje vyhodené peniaze. Avšak prinášame zoznam 3 doplnkov - Garsin, Fykotin a KetoSlim, ktoré sa osvedčili a majú najviac pozitívnych hodnotení. Spoločne s vyváženou stravou pomôžu chudnúť rýchlejšie a efektívnejšie.

TIP: Prečítajte si ako si zostaviť zdravý jedálniček presne pre seba.

Drastické diéty

Uvažujete, že budete jesť jednostrannú stravu (napríklad 3 dni jablká, šalát alebo melón) a schudnete? Samozrejme, že počas pár dní nemôžete schudnúť len tuk. Jediné, čo schudnete, bude voda. Následne sa najete a opäť získate to, čo ste schudli. S vyváženú a pravidelnú stravou schudnete oveľa ľahšie a výsledok, na rozdiel od drastickej diéty, bude trvalý.

Závislosť na váhe

Vážite sa každý deň a poctivo si zapisujete danú váhu do denníka a občas sa čudujete, prečo ste oproti minulému dňu pribrali? Vážiť sa každý deň je blbosť, deň vopred môžete viac piť alebo jesť. Začnite sa vážiť raz za týždeň – ráno, vždy pri rovnakých podmienkach (napr. v spodnom prádle, po malej a veľkej potrebe a pred jedlom). Nezabudnite tiež na krajčírsky meter a premerajte si všetky partie (obvod cez prsia, brucho, boky, stehná).

recept na chudnutie

Nízkotučné výrobky pomáhajú schudnúť

Každý deň sa na vás hrnú slová z reklám o tom, že vďaka jogurtu s 0 % tukov nepriberiete. Ale pozreli ste sa niekedy na zloženie? Síce nemá žiadny tuk, zato cukrov a ďalších látok požehnane. Nie je lepšie siahnuť po kvalitnom jogurtu s 3 % tukov, ktorý si osladíte ovocím a piť plnotučné mlieko namiesto zafarbenej vody? Niektoré potraviny sú prirodzene bez tukov (tvarôžky) alebo sú nízkotučné (niektoré tvrdé syry), tých sa preto nebojte.

Pilulku to zvládnu za vás

Myslíte si, že si kúpite tabletky na chudnutie na internete alebo v lekárni a budete zázračne chudnúť? Ale kdeže! Aby tieto tabletky za vás túto prácu urobili, museli by mať zázračné zloženie. Aj pri pravidelnej dávke týchto tabliet sa musíte zdravo stravovať a cvičiť.

K tomu si dávajte pozor, nech sa nenachytáte na rôzne tabletky z pochybných stránok sľubujúci za mesiac schudnutie mnohých kilogramov.

V článku vám predstavíme najlepšie tabletky na chudnutie, pri ktorých sa dočkáte aj výsledkov.

Nepotrebné cvičenie

Hovoríte si, že cvičenie nie je dôležité, pretože schudnete len správnu stravou? Cvičenie ale je dôležité, pretože potrebujete spevniť postavu a spáliť tuky.

Naozaj nevyzerá dobre nespevnená štíhla postava, pritom stačí tak málo. Cvičte 3-krát týždenne. Pokojne stačia tri hodiny týždenne svižne chodiť alebo behať, nemusíte ani chodiť do fitka.

Existuje ešte veľa ďalších chýb, tieto sú ale snáď najčastejšie a najväčšie. Ktorých z nich ste sa dopustili? Pozrite sa aj na ďalšie chyby pri chudnutí.

Najčastejšie chyby pri chudnutí
5 (100%) 2 hlasov
Marika Čierniková

8 rokov sa venujem fitness modelingu. Zdravá a vyvážená strava je podľa mňa pri cvičení i chudnutí najdôležitejšia. Snažím sa zdieľať svoje skúsenosti a poradiť každému, kto sa nevie vymaniť z nekonečného blúdneho kruhu. Okrem cvičenia rada cestujem a pečiem chutno-zdravé dobroty. :-)

  • 1

Pridať komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *